Startside

lørdag den 3. marts 2012

En dejlig lørdag..

Det skrider frem ad inde på lille pigens værelse og jeg mangler kun en masse hygge og nips..
Jeg har en plan om at jeg skal have tapeseret skabs lågerne, skal dog først have fundet noget rigtig fint retro tapet.. Er der nogle af jer her inde som kender nogle gode sider? Jeg har købt en del på trendsales..

Idag har vi haft besøg af moster Maja, hvilket betyder at både mig og Patrick har kunne få lavet en del, da moster har underholdt og leget med lille C hele dagen.. Vi har været ude i haven og hold da op hvor ligger der bare mange blade i alle vores bede, men nøj hvor den stråler med alle de smukke blomster, som er over alt.. I morgen kommer der lidt blomster billeder der fra :)

Jeg fik også tid til at lege lidt med cernit og perler og her kommer lidt billeder fra vores lørdag..!


Et projekt, som skal længe over lille pigens seng inde på det nye værelse :) Jeg mangler dog en del i nu, men i skal nok få et par billeder af det færdige resultat..




Her står de 3 utrolig smukke fugle, som langt om længe er landet i vores hjem :).. Er de ikke bare fine, jeg er helt vild med dem og de står nu på hylden i vores stue.. De er købt ved Julie, som har en super fin blog :)


En lille fin perle pige, som nu hænger på Celinas værelse :)

God weekend allesammen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar