Startside

fredag den 30. marts 2012

Krea dag..

Krea dag er lige hvad dagen idag har været og jeg elsker disse dage.. Jeg ville ønske der var mange flere dage som denne :)
Celina og jeg tog ud til en af de skønne piger fra min mødregruppe, som faktisk er blevet en rigtig god veninde (og dem kan man aldrig få for mange af) ved 9 tiden i morges og vi er først lige kommet ind af døren nu her, sikke en fantastisk dag, vi har hygget os og vi har også fået lavet en del faktisk :) hvilket ikke altid er så nemt med to små vildbasser, men Karl og Celina har sovet og leget det meste af dagen, så det var jo perfekt..
Da begge vores mænd fik fri fra arbejde stod den på pizza og Dürum for mit vedkommende :)

Her kommer lidt billeder af et projekt, som dog ikke er færdigt i nu og i morgen kommer der billeder af de ting, som jeg har fået lavet idag :) 



God aften og god påske allesammen :)

MN


Ingen kommentarer:

Send en kommentar