Startside

mandag den 5. marts 2012

Lidt nyt til hjemmet..

Uhhh, hvor jeg dog elsker blomster, i alle farver og skabninger..! Disse smukke kirsebær grene er så utrolig flotte, de er dog lidt kedelige lige nu fordi de ikke blomstre, men det kommer :)


Et billede af den lille hygge krog, som den ser ud lige nu.. Med tiden håber jeg på at få en rigtig flyder stol i en vild farve og lidt pynt på væggen :) Mon ikke det nok skal komme engang.. 



Disse to super fine vaser fandt jeg i søndags til et loppemarket til sølle 50kr :) Er rat så vild med ham Bjørn, syntes at han har lavet rigtig mange fine ting.. 


Og der kom lidt flere perler til :) Elsker perler og især disse..


Jubiiii, så kom de :) D-A-D billetter til mor og far her.. Nøj hvor jeg glæder mig til vi skal ud og ha fadøl og fest.. Det er også langt over 1,5 år siden jeg sidst har været ude og svinge træbenene, Haha..
Det er virkeligt tiltrængt, nu må det gerne snart blive Maj og TULIPANFEST..!



Det var lidt her fra :) Ha en dejlig aften allesammen.. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar