Startside

torsdag den 29. marts 2012

Nye Billeder og nye plugs..

Ja som overskriften lyder, har jeg idag fået printet en masse nye billeder ud og sat dem i rammer :)
Ihhh, de er så fine..
Jeg er helt tosset med dem og hvis der er andre, som også syntes at de er super fine, så kig forbi denne her blog Charmerende :) Hun har en rigtig skøn blog..!!
Jeg regner med at få hængt billederne op i morgen og så kommer der self et billede ind af dem :)


Jubii.. Igår kom posten med mine nye plugs og jeg elsker dem allerede :)
De er utrolig flotte og med en masse sommer farver, lige hvad jeg har brug for.. De har fået klar neglelak for at holde på stenene og idag kom de så i øerne.. Det var også tiltrængt med lidt nyt :)
(De er købt på Trendsales)



Fortsat god dag allesammen :)

MN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar